José vertrekt naar Afrika

In een goed bezette dorpskerk hebben we als hervormde gemeente Wierden afscheid genomen van José Weijers.
José vertrekt voor vier jaar naar Zuid-Afrika voor de stichting Kimon.

Stichting Kimon is een christelijke, interkerkelijke zendingsorganisatie die zich richt op hulpverlening aan kinderen in nood wereldwijd, waarbij de opdracht van Jezus uit Marcus 10 leidend is. “Laat de kinderen bij Mij komen en verhinder hen niet”.

Het was een bijzondere dienst geleid door ds H.J. Donken waarin José ingezegend werd en daarmee door ons als gemeente is uitgezonden.
Dhr W.A.J. Jansen van de Stichting Kimon sprak haar toe met ook bemoedigende woorden.
Ook het home team van José kwam aan het woord middels Annalien Schutte.
Na de dienst hebben honderden gemeenteleden haar de hand geschud en afscheid van haar genomen waarna er aansluitend in gebouw Hebron koffie gedronken kon worden met een broodje.
Samengevat voor ons (en ook voor José) een bemoedigende middag.
We wensen als gemeente José dan ook Gods onmisbare zegen toe.

Als u hier klikt ziet u wat foto’s van de dienst