Samen groeien
in geloof

Studio kerkplein ‘MUZIEK’

dinsdagmiddag om 15.00 uur
en op woensdagavond om 19.00 uur.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut

Op 23 en 24 december hebben we een speciale uitzending gemaakt met kerstliederen,
Naar deze uitzending hebben ruim 300 mensen gekeken waarmee we erg blij zijn.
Daarom hebben we besloten om dit vaker te doen en wel wekelijks op
dinsdagmiddag om 15.00 uur
en op woensdagavond om 19.00 uur.

Dit zullen dan twee dezelfde uitzendingen zijn voor de mensen die kerk TV hebben.
Als u via internet kijkt kun u altijd kijken op een tijd die het u uitkomt, en kun u de uitzendingen ook terugzien.

Dit programma zal worden gepresenteerd door verschillende gemeente leden zodat u wekelijks andere mensen in beeld krijgt, en zo als gemeenteleden thuis, die door de corona of het ouder worden bijna niet meer in de kerk komen, toch weer wat meer andere gemeenteleden kunt zien en zo toch wat verbinding met de gemeente houden.
U kunt ook een verzoeknummer aanvragen voor dit programma stuur dan een mailtje naar:
studiokerkplein@hervormdwierden.nl of bel met koster Lammert Wessels tel 0615085804.

De eerste uitzending zal zijn op dinsdag 25 januari en woensdag 26 januari en we proberen het te doen tot eind maart, maar dit ook afhankelijk van de corona ontwikkelingen.