Zondag 4 september was het dan zover! De jeugdzondag met het thema ‘(on)geschikt’. De dag bestond uit een afwisselend programma waarin de jongeren sportief bezig zijn geweest, maar waarin er ook ruimte was voor verdieping doormiddel van een Bijbelstudie. Aan het eind van de middag was er een sing-in waarbij Han ook aanwezig was om iets te vertellen over zijn ‘geschiktheid’ in het werk als zendeling. ‘s Avonds hebben we gezamenlijk een broodmaaltijd gegeten. Vervolgens was er een mooie jeugddienst over het thema waarin Jeffrey Bredenhoff mocht voorgaan. Na de kerkdienst hebben we in groepjes (mix jong-oud) mooie gesprekken gehad over het geloof en de bijbel. We hebben de avond met de jeugd afgesloten met fris en chips buiten bij een kampvuur. Al met al een geslaagde dag!

Denk je nu ook, hier wil ik de volgende keer ook bij zijn. Houd dan de website, het kerkblad en onze socials in de gaten om als eerste te weten wanneer de volgende jeugdzondag is.