Wandel mee tijdens Pasen – 9 april tot 25 april 2022

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is logo-h-en-w-150x150.png

Wie wandelt er mee met een route die door de thuisfrontcommissie van Han en Wendy is uitgezet? Wij als thuisfrontcommissie hebben een leuke route van ongeveer 6,5 km (niet wandelwagen proof) uitgezet in de prachtige omgeving van Hoge Hexel. Deze route kan uitgebreid worden tot ongeveer 8,5 km.

Startpunt: Bruinehoopsweg, net na Arthur dierenkliniek, links van de weg bij het hek de Steenbroake. Te herkennen aan een groot geel bord. U kunt daartegenover in het weiland parkeren of op de Betsykoerslaan.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is wandelen-1.jpg

Op deze route zijn er verschillende opdrachten uitgezet die gedurende 4 weken op deze route staan. U kunt dus vanaf 9 april tot 25 april 2022 op uw eigen moment deze route gaan wandelen.

Hoe doet u dat?

1. U vraagt de route aan door een e-mail te sturen naar: thuisfrontcommissiehenw@gmail.com
  2. Binnen 2 dagen ontvangt u deze route.
  3. Als u deze route heeft ontvangen bepaald u op welk moment u deze route wilt gaan wandelen.
  4. Geniet van de route.

Het is dus click en walk.

NIEUW: als u op 9 april de route gaat lopen, kunt u halverwege de route bij de kerk van Hoge Hexel pannenkoeken eten. Deze pannenkoeken moet u vooraf bestellen. Dit kan via het online bestelformulier op de site van de kerk. U kunt op dit bestelformulier aangeven dat u tijdens uw wandeling daar uw pannenkoeken wilt eten.

Als u een bijdrage wil overmaken kunt u bij de gekregen route of bij het startpunt van de route een QR code scannen, waarmee u een vrije gift kunt overmaken.  U kunt natuurlijk ook een vrije gift over maken naar de rekening van de diaconie NL80RABO0354802402 t.n.v. Diaconie Herv. Gemeente Wierden t.a.v. Han en Wendy Wandeltocht 2021.

De opbrengst gaat naar Han en Wendy.

Wij hopen dat u gezellig gaat wandelen, kom dus en stap mee voor Han en Wendy.