Communicatietalent gezocht voor onze kerk-app

Als kerk zullen we binnenkort starten met een vorm van digitale collecte. Hiervoor zal een app worden gebruikt. Zo’n app kan echter meer dan alleen collecteren, maar maakt het ook makkelijker om informatie te communiceren en digitaal met elkaar mee te leven. De vraag hierbij is natuurlijk: hoe gaan we dit op een goede manier doen? We zijn daarom op zoek naar mensen die het leuk vinden om hier mee bezig te gaan. Het gaat heel concreet om meedenken en meedoen met de communicatie rondom de start van de app en hoe we de app daarna gaan gebruiken. Ben jij communicatief handig en hou je van creatief nadenken? Laat dan even van je horen. Je hoeft overigens niet technisch te zijn of veel van apps te weten.

Het zal in de komende maanden gaan om een aantal avonden waarin we een plan maken hoe we de app gaan gebruiken en hoe we de app gaan introduceren. Daarnaast zal je ook in je eigen tijd af en toe bezig zijn om iets uit te werken. Vanuit het CvK en de Diaconie is al het nodige voorbereid, dus we beginnen niet op nul.

We starten met een avond waarin we een demo zullen krijgen van de app. Dit is op 13 april o 19.45 in Hebron. Als je mogelijk interesse hebt, kom dan vooral naar deze avond. Meld je wel even aan bij Erwin via het mailadres hieronder.

Als je geïnteresseerd bent of nog vragen hebt, neem dan even contact op met Erwin Bisschop via ewnbisschop@hervomdwierden.nl. Voel je jezelf niet aangesproken door dit stukje maar ken je wel iemand die dit echt zou kunnen, stuur het dan vooral even door naar diegene.