Kerk TV Hoge Hexel

Sinds kort is er op Hoge Hexel een extra camera geplaatst achter in kerk. Hierdoor kan er uit verschillende hoeken gefilmd worden en soepeler overgeschakeld worden naar een ander beeld. Hierdoor is er meer variatie in de beelden en bij bijzondere diensten kan er beter ingezoomd worden. Er word nog gewerkt om een aantal zaken te verbeteren en een definitieve plek voor de camera te realiseren. Wij beseffen ons dat het nog niet optimaal werkt. Als u problemen ervaart of opmerkingen heeft kunt u mailen naar onderstaande mailadres.

Het filmen gebeurt nu niet meer door de koster, maar er is een plek gemaakt naast de beameraar op het balkon. Lijkt het je mooi om op deze wijze een bijdrage te leveren aan de uitzending van de kerkdiensten dan kun je, je aanmelden bij het college van kerkrentmeesters. Mochten er gemeenteleden zijn die ook doordeweeks beschikbaar zijn om te filmen bij rouw- of trouwdiensten horen wij dat ook graag. Uiteraard zal er een instructie plaatsvinden om je vertrouwd te maken met de werking van het systeem.

reacties: kerkrentmeesters@hervormdwierden.nl